Kundeservice: 75 88 00 58 / bobo@boboonline.dk
    

Reklamationsret

BOBO Aps yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.


NB. Alle varer er produceret med henblik på brug i private hjem.

NB. De fleste sofaer er under bunden beklædt med et meget tyndt stof, der nemt kan revne under transport mm. Stoffet har ingen praktisk eller kosmetisk betydning, når først sofaen er sat på plads. Et lille hul i bundklædet giver således ikke anledning til reklamationsbehandling.

Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles BOBO Aps indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder BOBO Aps alle fragtomkostninger, fremt du stadig bor i Danmark (brofaste øer samt Bornholm). Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

I de få tilfælde, hvor der måtte opstå en reklamation, tilstræber vi at yde en så hurtig, fair og effektiv behandling som overhovedet muligt. Dog skal du regne med 3-10 hverdages behandling af reklamationer, fordi vores forskellige leverandører skal med ind over. 
Ved reklamation vil vi altid bede om et ordreID samt billede af både emballage og fejl på varen. Dette for at vi kan behandle din reklamation hurtigst muligt. 

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

BOBO Aps
Hesthøjvej 16
7870 Roslev
Port 6-7
Email: bobo@boboonline.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os.

Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og BOBO Aps har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Gem som PDF

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere