Kundeservice: 75 88 00 58 (man-ons: 7.30-16.00 tors-fre: 7.30-15.00) /

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.

Har I et showroom, hvor møblerne kan ses?

Vi er en ren internetbaseret virksomhed, som betyder at vi ikke har et showroom.

Har i alle møblerne på lager?

Nej, stort set alle møbler lagerføres af vores leverandører, der kommer fra hele Europa Vi lagerfører enkelte varer, heriblandt møbler fra vores eget brand Design by BOBO. 

Hvornår holder BOBO udsalg ?

Vi har valgt at have faste lave priser hele året og har derfor ikke udsalg som i de fysiske butikker. Du kan derfor i ro og mag købe dine møbler, når tid, penge og behovet er der. Samtidig sikrer vi at alle får samme gode priser uanset om det er "januarudsalg" eller ej.

Giver i rabat hvis man køber flere ting ?

Vi har valgt at prissætte vores møbler så lavt som overhovedet muligt. Derved sikrer vi at alle får de samme lave priser uanset om man køber lidt eller meget eller om man er en god forhandler eller ej. Hvis nogle skal have rabat og andre ikke, skulle vores priser ligge højere. Vi synes selv det er mest fair på denne måde, du kan derved som kunde købe en enkelt ting af gangen når penge og behovet er der og stadig købe til en god pris.

Kan man købe med EAN nr. ? (institutioner)

Ja ingen problem, blot brug EAN funktionen i købsprocessen og husk at påføre ean nummeret. Bemærk at denne funktion kun er beregnet til institutioner, ordrer oprettet af private i denne funktion, bliver annulleret.

Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation ?

Du henvender dig bare til os og fortæller, hvad der er galt. Det er en stor hjælp, hvis du kan sende et foto af fejlen, så vi på den måde evt. kan vurdere reklamationen. Vi tager os af din reklamation omgående og får det løst så hurtig som overhovedet muligt.

Kan jeg afhente møblerne i Roslev ?

Ja meget gerne, du kan dog først hente dem når du får en besked fra os, at de er klar. Leveringstiden er som regel kortere, når du selv afhenter.

Hvor lang tid går der inden i svarer på mail?

Hurtige svartider er alfa og omega for os. Vi svarer derfor alle kundehenvendelser via email inden for 24 timer i hverdagene.

Har du brug for hurtigere svar, så har vi også en livechat samt telefonbemanding, hvor du kan få svar med det samme.

Vores åbningstider lyder som følger:

Man-tors 9-15

Fre 9.30-15)

 

Til top