Kundeservice: 75 88 00 58 (man-ons: 7.30-16.00 tors-fre: 7.30-15.00) /

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål.

Har I et showroom, hvor møblerne kan ses?

Vi er en ren internetbaseret virksomhed, som betyder at vi ikke har et showroom.

Har i alle møblerne på lager?

Nej, stort set alle møbler lagerføres af vores leverandører, der kommer fra hele Europa Vi lagerfører enkelte varer, heriblandt møbler fra vores eget brand Design by BOBO. 

Hvornår holder BOBO udsalg ?

Vi har valgt at have faste lave priser hele året og kører derfor ikke kampagner, som på mange andre shops og butikker. Hvis vi kører en kampagne, så er det en der er nøje aftalt og forhandlet med vores leverandør, for at vi sammen kan give dig som kunde en ekstra skarp pris i en periode. Her kan du altid høre vores kundeservice ad, om der er en kampagne planlagt på et produkt.

Ift. ovenstående kan du i ro og mag købe dine møbler, når tid, penge og behovet er der. 

Giver i rabat hvis man køber flere ting ?

Vi har valgt at prissætte vores møbler så lavt som overhovedet muligt. Derved sikrer vi at alle får de samme lave priser uanset om man køber lidt eller meget eller om man er en god forhandler eller ej. Hvis nogle skal have rabat og andre ikke, skulle vores priser ligge højere. Vi synes selv det er mest fair på denne måde, du kan derved som kunde købe en enkelt ting af gangen når penge og behovet er der og stadig købe til en god pris.

Kan man købe med EAN nr. ? (institutioner)

Ja ingen problem, blot brug EAN funktionen i købsprocessen og husk at påføre ean nummeret. Bemærk at denne funktion kun er beregnet til institutioner, ordrer oprettet af private i denne funktion, bliver annulleret.

Hvad gør jeg, hvis jeg har en reklamation ?

Du henvender dig bare til os og fortæller, hvad der er galt. Det er en stor hjælp, hvis du kan sende et foto af fejlen, så vi på den måde evt. kan vurdere reklamationen. Vi tager os af din reklamation omgående og får det løst så hurtig som overhovedet muligt.

Kan jeg afhente møblerne i Roslev ?

Ja meget gerne, du kan dog først hente dem når du får en besked fra os, at de er klar. Leveringstiden er som regel kortere, når du selv afhenter.

Hvor lang tid går der inden i svarer på mail?

Hurtige svartider er alfa og omega for os. Vi svarer derfor alle kundehenvendelser via email inden for 24 timer i hverdagene.

Har du brug for hurtigere svar, så har vi også en livechat samt telefonbemanding, hvor du kan få svar med det samme.

Vores åbningstider lyder som følger:

Man-tors 9-15

Fre 9.30-15)

 

image
image
image
Har du brug for hjælp?

Vi står klar til at hjælpe dig med alle dine spørgsmål

Til top

Er du fra Færøerne?

Få vist priser inkl. indfortoldning, levering og færøsk moms

Shop nu
SPØRG
OS
logo 1
Har du brug for hjælp?
logo
image

Hej med dig! 👋

Få lynhurtigt svar på dine spørgsmål og personlig rådgivning fra vores møbel-entusiaster.

Chat med os image Find artikler image

Mest stillede spørgsmål

Kontakt oplysninger og åbningstider 📞

Du kan fange os på telefonnummer: +45 75880058 Åbningstider : man-ons: 7.30-16.00 tors-fre: 7.30-15.00)

Kan i prismatche/kan i matche prisen? 💰

Ja! Vi laver prismatch på andre webshops og vi har også prisgaranti! Dog har vi nogle få betingelser for at kunne imødekomme din anmodning, men alt dette kan du læse nærmere om på: https://boboonline.dk/prismatch/

Har i et showroom? 🏚️

Nej vi har desværre ikke et showroom, endnu. Men til gengæld har vi rigtig gode returnerings muligheder, så hvis du ikke er helt tilfreds med dit produkt kan du nemt sende den tilbage. Henvend dig blot til kundeservice omkring retur af din ordre.

logo
Nicolai (Bolig ekspert) arrow Nogle få minutter
logo
Hej 👋
logo
Vidste du at vi altid har:
✓ fri fragt til døren
✓ 365 dages returret
✓ og prismatch? 🥳
logo
Er der noget vi kan hjælpe dig med? 😃

Nicolai (Bolig ekspert)

Hej Vidste du at ...

logo