Vi garanterer at du får en tryg købsproces her hos os.
Her hos BOBO har vi mange års kendskab til det at handle møbler på nettet og ud fra denne erfaring har vi fjernet de største bekymringer ved køb af møbler på nettet med vores tryghedsgaranti.

Hvad vi tilbyder..
Tryghed omkring priser
- Lave priser året rundt 🤑
Kunstige prisstigninger for at kunne holde udsalg gør det svært at vide om man nu også giver den rigtige pris.
Den usikkerhed har vi fjernet ved altid at have lave priser og når vi kører kampagner får du 100% reelle rabatter, som kun kan lade sig gøre fordi vi laver samarbejder med vores leverandører og producenter.
- Prisgaranti 🧾
Skulle en vare komme på tilbud inden for 14 dage efter dit køb, eller før varen er afsendt fra vores lager, så refunderer vi differencen til dig.
- Prismatch 🏷️
Hvis du mod forventning finder
en vare billigere et andet sted, så
kan du selvfølgelig ansøge om
prismatch og så matcher vi prisen.
Mulighed for at se/mærke varerne
- Brug dit hjem som showroom. 🏠
Pak dit møbel ud og se hvordan det ser ud hjemme ved dig og send det så retur hvis du ikke er tilfreds (saml-selv-møbler må ikke samles, men pakken må gerne åbnes, så man kan tjekke kvalitet)
- Gratis stof- og træprøver 🪵
Dette kan vi skaffe på de fleste varer. Kontakt os omkring den enkelte vare.
- Fremvisning af
møbler 👀
Fremvisning af møbler på lageret
i 7870 Roslev og i nogle tilfælde
på kontoret i Aalborg.
Tryghed omkring levering og returnering
- God Info og fleksibilitet 📅
Du får leveringsdag i god tid, så du har mulighed for at kordinere.
Hvis leveringsdagen ikke passer kan du frit tage fat i os og aftale en anden
leveringsdag.
- Gratis genlevering 🚚
Hvis fragtmand ikke kommer indenfor aftalt tid. (også aften og weekend, så du ikke skal tage fri 2 gange)
- 100% hjælp ift. returnering 📦
(vi kordinerer med dig og fragtmand og sørger for at du kan returnere nemmest muligt.)
Hurtig og personlig kundeservice
- Hurtig hjælp i kundeservice 📞
Chat åben fra 8-22 alle dage, ingen lange telefonkøer eller flere dages svartider på mail.)
Vi besvarer telefon og chat indenfor 30 sekunder og mails indenfor 4 timer.
- Én kontaktperson 👧
Ved sager der kræver lidt mere, vil det være den samme person der afhjælper dig i hele forløbet, så du ikke bliver kastet rundt imellem forskellige
- 100% afhjælpning ved reklamationer 😬
Heldigvis er det sjældent! Men skulle uheldet være ude afhjælper vi problemer og løser det hele for dig, hvis der er noget galt med din vare. Vi finder altid en løsning.
Samling og pleje
- Afhjælpning ift. samling 🛠️
i telefon eller ved hjælp af montør.
- Plejeguide til alle vores møbler. 📖
Kan finde på dette link