Info: Vi sender varer ud som normalt, og oplever pt. ingen forsinkelser. Pas godt på jer selv! Læs mere HER
Kundeservice: 75 88 00 58 (Man-fre 9-15) / image

COVID-19:

Er der ændringer i leveringstider?

Nej.

 

Vi kører i øjeblikket som vi plejer. Vi sender varer ud og vi oplever ikke forsinkelser. Alle leveringstider opgivet på hjemmesiden er urørt, som tingene kører pt.

 

Vi tager iøvrigt alle forholdsregler der skal tages. Det vil sige, at alle som kan arbejde hjemmefra gør dette.

 

Vi holder god afstand til hinanden og vi spritter håndtag og andre fælles kontaktflader - flere gange dagligt.

 

Derudover går vores lagerfolk isoleret, med afstand til hinanden og pakker varerne. 

 

OBS: Husk at du altid kan få stillet varerne på din adresse, uden at skulle skrive under på papirer og uden kontakt med chaufføren, hvis dette ønskes.

 

Du kan derfor fortsat være helt tryg ved at handle dine møbler her hos os.

 

Ændring i forhold til levering med fragtmand

Der samles pt. ikke underskrift i forbindelse med levering pga. corona situationen.

Chaufføren vil i stedet afvente i sikker afstand (mindst 2 meter) og sikre sig at du har fået din vare.

Resten gøres som normalt. DVS: vi ringer stadig 30 min. før levering og ringer på dør / dør telefon.

 

Ændring i forhold til levering med GLS

Hvis du vil se, hvilke tiltag GLS har gjort sig i forhold til coronavirus for at sikre deres medarbejdere og at de kan levere som normalt i denne tid, så læs med her > >
 

 

 

Leveringsinfo
 

Det skal være nemt at købe møbler på nettet. 

 

Derfor tilbyder vi gratis levering - lige til døren og en række ekstra leveringsmuligheder til dig, så du kan få leveret præcis som du ønsker det.

Fælles for alle er, at du løbende vil blive holdt opdateret i god tid, og via mail og sms.

 

Vi giver desuden altid en forventet leveringsdato. Denne kan du altid ændre ved at kontakte os, da vi selvfølgelig er fleksible hvis du ønsker at lave ændringer.

Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, og ikke har angivet at varen kan stilles, så kan der arrangeres en genlevering mod betaling af genleveringsomkostningerne. 

Ved mindre varer , der kan sendes med GLS bliver pakken kørt videre til en pakkeshop, hvor du kan afhente den. 
 

Leveringstid

Du kan på den enkelte vare se hvor lang leveringstiden er. Dette er forskelligt fra vare til vare.
 

Leveringsmetoder

1. Levering til hoveddør

2. Levering til pakkeshop

3. Afhentning på lager

Tilvalg

- Stil varen et valgfrit sted, hvis ingen er hjemme (gratis)
Skriv en besked til os ved bestilling.

 

- Opbæring (199 kr.)
Møblerne bliver båret op til din hoveddør på din etage. 

 

 - Indbæring (299 kr.​​​​​​)
Møblerne bliver båret ind i et rum efter dit ønske. 

 

 - Aftenlevering (199 kr.)

17-21 - til første hoveddør i gadeplan på din adresse eller ved din etageejendom.

 

 - Aftenlevering - inkl. opbæring (399 kr.)
17-21 - møblerne bliver båret op til din hoveddør på din etage.

 

 -Aftenlevering - inkl. indbæring (499 kr.)

17-21 - møblerne bliver båret ind i et rum efter dit ønske.

 

Du kan under bestilling se præcis hvilke muligheder du har ift. levering ved det enkelte møbel, samt hvilke services vi tilbyder.. 

 

Levering til ikke brofaste øer

Vi leverer fragtfrit til både Jylland og brofaste øer. (kan varen sendes med GLS er fragten ALTID gratis - også til øer)

For levering af større varer til ikke brofaste øer vil prisen ligge på 499 kr.

 

Vi opkræver aldrig mere end den takst fragtfirmaet forlanger for levering til en ikke-brofast adresse.

Prisen afhænger af størrelse, vægt og antal varer.

 

Har du spørgsmål til hvordan vi leverer, eller specielle behov til din levering? 

Tag fat i os på

Bobo@boboonline.dk eller tlf. 75 88 00 58

 

Alternativ kan du benytte vores chatfunktion nederst i højre hjørne.


 

 

Til top