Reklamationsret
Start med at tjekke din vare
Husk at tjekke din vare, inden for rimelig tid efter modtagelse. Har din vare fejl eller mangler, dækker vi hvis muligt altid dette med nye dele – ellers erstatter eller reparerer vi dit møbel. I nogle tilfælde laver vi også et afslag i prisen.
Ved reklamation vil vi altid bede om:
– Ordrenummer
– Billede af label
– Billede af udvendig emballage og eventuelle skader herpå
– Billede af indvendig beskyttelse i kassen
Dette sikrer, at vi kan behandle din reklamation hurtigst muligt.
Opret reklamation
Obs. på saml selv varer
Tjek altid dele grundigt inden du samler varen. Er der fejl, kan vi løse det på følgende måder:
- Vi sender nye dele
- Vi får en montør ud for at rette fejlen
Er en vare samlet, kan den som udgangspunkt ikke returneres, før vi har forsøgt ovenstående løsninger.
Vi dækker alle fragtomkostninger
I forbindelse med reklamationssager afholder BOBO Aps alle fragtomkostninger, såfremt du bor i Danmark (brofaste øer og Bornholm). Husk at varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Reklamationsret og dækning
BOBO Aps yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven – omfattende fabrikations- og materialefejl konstateret ved normal anvendelse.
Reklamationen dækker ikke fejl eller skader som følge af forkert betjening, ringe vedligehold, vold eller uautoriserede indgreb.
NB: Alle varer er beregnet til brug i private hjem. Et lille hul i bundklædet på sofaer anses ikke som reklamationsgrund.
Reklamation og returnering
Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer kontakt:
BOBO Aps
Hesthøjvej 16
7870 Roslev
Port 10-11
Email: [email protected]
Varereturnering sker til ovenstående adresse. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
Refusion
Ved returnerede varer eller dekorter refunderes købesummen via bankoverførsel. Oplys venligst registrerings- og kontonummer.